Overflow

Med overflow tjänsten så svarar vi på de samtal ni själva inte hinner med

Med overflow telefonpassning så svarar vi på de samtal ni själva inte hinner med. Samtalen kopplas till oss när det ringer mycket, är upptaget eller när ni ej svarar själva i telefonen. Skillnaden mellan traditionell telefonpassning och overflow är att våra overflow kunder ofta har egen personal men behöver lite extra hjälp ibland. Vi kan bland annat erbjuda telefonpassning dygnet runt och därför svara när er egen personal gått hem.

Om ni har egen telefonist men vill öka servicenivån till era kunder eller öka tillgängligheten via en extern telefonpassning är detta en utmärkt lösning. Ni låter helt enkelt dom samtalen ni själva inte hinner med gå till oss. Vi svarar med ert namn och beroende på era önskemål kan se hänvisningar samt om anslutningen är öppen eller stäng – precis som om vi hade suttit på plats.

En overflow lösning passar utmärkt om ni har svårt att uppskatta samtalsmängd och vill därför inte anställa egen (ofta kostsam) personal. Lösningen kan anpassas efter behov och kan kopplas in och ur efter era önskemål och avtal

En overflow lösning passar utmärkt om ni har svårt att uppskatta samtalsmängd

 

telefonpassning vid upptagetVid upptaget

Istället för att er kund möts av en upptagen ton, kopplas samtalet till oss. Våra trevliga telefonister tar ett meddelande.

 

telefonpassning vid ej anträffbarVid ej anträffbar

Vill ni inte missa några samtal bara för att ni just i stunden är upptagna? Låt våra telefonister svara efter ett visst antal signaler.

 

Viss tid

Vill ni att era kunder ska kunna nå er vilken tid som helst? Vi kan svara när ni gått hem för dagen eller vid perioder då det ringer mycket.

 

telefonpassning vid samtalstopparVid samtalstoppar

Ibland ringer det mycket, istället för att ta in extra personal just de timmar det behövs, styr över era samtalstoppar till oss.