Felanmälan

Låt oss ta hand om era kunders felanmälningar, en smidig och enkel lösning.

Låt era kunder bemötas av en trevlig och professionell telefonist vid en felanmälan. Våra telefonister svarar med ert företagsnamn och hanterar det enligt era instruktioner, vi kan rapportera fel direkt i era system eller via epost eller annat kommunikationssätt.

Vid brådskande eller viktiga ärenden kan vi även koppla viktiga samtal till eventuellt journummer eller hantera samtalet enligt överenskommelse.

Vi är specialiserade på inkommande samtal och i våra lokaler i Avesta har vi ca 80 st telefonister som är beredda på att hantera era samtal vilket gör att vi har korta svarstider, något vi vet att våra kunder uppskattar. Vi har en enkel och tydlig prissättning vilket gör att lätt att anpassa vår lösning efter era behov.

Ni kan själva välja om ni vill att vi ska hantera all felanmälan eller endast vid tillfällen som tex efter öppettider, semestrar, lunch eller liknande.