Om Avesta Teletjänst

Vi är specialist på svarstjänster

Om Avesta Teletjänst

Avesta Teletjänst är en av Sveriges första teletjänstcentraler. Det startade i mitten av 90-talet som Geddeholms callcenter och har nu en landsomfattande kundbas med ett stort antal olika företag och myndigheter. Vi är specialiserade på inkommande telefonsamtal och tillhandahåller allt från enkla svarstjänster till heltäckande växelservice.

Vi har kontor i Stockholm och samarbetspartners i Borlänge och Hofors.

Nyckeln i vår verksamhet är hög professionell service. Därför satsar vi på avancerad teknik och fortlöpande personalutveckling. Vår tekniska plattform gör att vi kan ta emot samtal genom vår egen växel eller integrera oss med kundens IT-plattform. Det gör att vi kan anpassa oss till olika behov och krav.

Vi kan därför erbjuda en säker omgivning som är skyddad från strömavbrott och har backupanslutningar till Internet. Det minimerar eventuella störningar på vår service.

Några av våra nuvarande kunder är Finansförbundet, InfraNord och Telia Telemöte.

 

Jobba hos oss

Läs mer om aktuella tjänster samt vilka typer av uppdrag vi erbjuder

Läs mer

Kundreferenser

 

Många av våra kunder använder vår svarstjänst …

Läs mer

Ledning

Här hittar du information om ledningen samt styrelsen.

Läs mer